Free pop comments by Borislav Mytov

Free ads for popular shows

Моята снимка
town of Svoge, Sofian region, Bulgaria
Absolutely free comments

Important

The spelling mistakes are vehicle of expression.

понеделник, 7 декември 2009 г.

Нека говорят 06.12.09

Здраве желаем другари. Аз съм Борислав Митов.
Май това, дето го коментирам, никой не го чете.
Как да разбера, че го четете. Покажете ми, че се интересувате от мен.
Коментирайте тезите и идеите ми. Те са революционни.
Това е началото на цялостен нов период в литературата.
Вие не четете. Ако четете, не коментирате.
Тъжна история. После някой ще запита защо другите са пред нас.
Защо младите умове емигрират? Знам отговора.
Защо има криза? Защо света се обръща с главата надолу.
Ако коментирате материалите ми, няма да получите отговор на горните въпроси.
Отговор ще получите, ако всеотдайно, целенасочено и безсрамно мислите.
Четете коментарите ми. Мислете за тях. Развивайте ги.
Коментирайте от своя страна. Не се страхувайте.
Като мен не се става аз един ден. Това е трудно.
Имате възможността да Ви помогна. Не я използвате. Тъжно,но не за мен.
Вчера гледам Владо Карамазов, който обича театъра и Русия.
В театъра не съм бил, не съм чувал за него.
Бях веднъж в градинката пред Народния театър.
Седнах да изиграя партия шах.
Дойде един и каза, че не е безплатно. Иска по 1 лев на час.
Аз за 1 лев работя 5 дни в седмицата. Да му ги дам на тоя ли?
Няма как да стане. Тръгнах си. Ето защо имам лошо впечатление от театъра.
Владо Карамазов пет реда по-горе беше на 0, сега си на -1 (за театъра).
Не съм бил в Русия. Майка ми е била. Един овчар под нас вика, че е ходил.
Не се знае. Той вика, че и сега е там, ама е тука.
Руснаците се педераси. Разтуриха си седенката с огън.
Мене не ме канят на седенки. Като ме поканят, да я запаля не е добре.
Владо Карамазов четири реда хо-горе беше на -1, сега си на -2 (за Русия).
По-добре да спра. Може и по-лошо да стане. Имаш късмет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи