Free pop comments by Borislav Mytov

Free ads for popular shows

Моята снимка
town of Svoge, Sofian region, Bulgaria
Absolutely free comments

Important

The spelling mistakes are vehicle of expression.

четвъртък, 26 ноември 2009 г.

The Moment of Truth Live - 25.11.2009

Здраве желаем другари. Аз съм Борислав Митов.
Вчера гледах Цената на истината Ливе.
Бяха Митьо Пищова, Златка, водещият, участниците.
Правеха схема за сваляне на мадами.
Стигнаха донякъде. Не се притеснявайте. Трудно е.
Свалял съм момичета 19 години.
Статистиката ми сочи, че на 1000 опита имам 1 успех.
Това е много добре. Доста над средното.
Средно е на 10000 опита 1 успех. Доста над средното съм.
Опитах да сваля 0 момичета.
Добре де. Ще Ви кажа как работи. Малко и Вие да отлепите.
Пищов, водещ, участник - четете внимателно.
Коментирайте. Иначе никога няма да свалите момче или момиче.
Имам си принципи:
1. Сваляне ще има - или аз ще сваля момичето, или тя мен.
2. Да си свален е прозападна пропаганда.
3. Прозападна пропаганда е голямо зло.
4. Аз свалям.
5. Не се оставям да ме свалят.
Принципите използвам на практика. Чрез принципна схема.
Момичето по-долу е написано Гъзела. За простота.
Виждам Гъзела. Поглежда ме. Гледам надолу.
Може и да си въртя главата в различни посоки.
Възможно най-бързо напускам.
Виждам Гъзела отново. Отивам при нея. Чакам да ме заговори.
Заговаря ме. Задължително си тръгвам.
Не ме заговаря. Добре. Тръгвам си.
Виждам Гъзела отново. Сега е решаващият миг.
Отивам при нея. Чакам я да ме заговори.
Не ме заговаря. Мисля си - дядо ми яде хляб, Левски добре играха.
Заговаря ме. Казвам и - дядо ми яде хляб, Левски добре играха.
Гордо казвам довиждане. Тръгвам си.
Тук е много важно да разсъдите. Наблягам Ви.
Аз знам. Вие е важно да обърнете внимание.
Разсъждението следва да бъде.
Досега не свалих Гъзела. Значи тя ме е свалила.
Свален съм. Това е прозападна пропаганда. Голямо зло.
Трябва да я сваля.
Слагам чука в непрозрачна торба. Отивам да търся Гъзела.
Намирам я. Приближавам я. Удрям я по тила.
В 100% от случаите свалям Гъзела.
Направих анализ на Цената на истината Ливе.
Дадох схема за сваляне на всяко момиче.
Показах как се използва на практика.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи