Free pop comments by Borislav Mytov

Free ads for popular shows

Моята снимка
town of Svoge, Sofian region, Bulgaria
Absolutely free comments

Important

The spelling mistakes are vehicle of expression.

вторник, 24 ноември 2009 г.

Survivor 23.11.09

Здраве желаем другари. Аз съм Борислав Митов.
Гледам Survivor 4. Също ми продават нещо.
Миналата седмица Мартинов. Тази Костадинов.
Следващата седмица ще има специален гост.
Ще бъде победителя от настоящия сезон.
Мониторът също е на оцеляване. Долу в дясно е зле.
Не се вижда. Разпространява се.
Вчера беше малко. Днес е повече.
Жоро е нисък, слаб, от Добринище.
Вчера имаше изпитание. Отказа се на старта.
Харесва ми. Каза, че му е нещо гадно.
Митьо Крика каза, че Жоро се е депресирал.
Млад е. Силите му са дотук.
Ще има племенен съвет.
Ива Пранджева ще доминира.
Имах предвид Ива Пранджева ще номинира.
Жоро е главният фаворит за напускане.
Водещият е много естествен.
Като електрически стълб в дъбова гора.
Вчера тичаха. Пълзяха в тиня. Имаше препятствия.
На участниците е много трудно. На екипа е много трудно.
Живеят в тежки условия. Хапят ги гадинки.
Гадинките са всякакви. Страшни са.
В България никой не може да ги опише.
Никой не си ги представя.
Екипът е подложен на по-голямо препътствие.
Взимат си заплатите.
Малко хора могат да си го представят.
Екипът обаче се справя.
Сървайвърите са изправени пред непреодолими пречки.
Цяла България ги гледа.
По-голямо препятствие. Цяла България ги чува.
Не искат да са известни. Просто се поставят в моя услуга.
Мечта ми е да гледам Златина.
Нейната професия е студентка. Интересно.
Сървайвър може без мен. Аз не мога без Сървайвър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи