Free pop comments by Borislav Mytov

Free ads for popular shows

Моята снимка
town of Svoge, Sofian region, Bulgaria
Absolutely free comments

Important

The spelling mistakes are vehicle of expression.

сряда, 25 ноември 2009 г.

Survivor 24.11.09

Здраве желаем другари. Аз съм Борислав Митов.
Ревностен почитател съм на качеството.
Обичам да се чувствам добре. Харесвам дисциплината.
Вчера Ива излъга Крика. Така излъга и Слави.
Ходих на училище. Бях трети клас. Имах приятели.
Яни смятах за най-добрия. Ние бяхме трети б.
Имаше трети а. Ние сме по-готини.
В съседния клас дойде Ники. Той беше по-голям.
Ходеше много важно. Пипаше момичетата по гъза.
Каза, че се е бил с един от девети клас до смърт.
Трябва нещо да направя. Ще го набия. Днес.
Виждам го. Другите са се събрали около него.
Беше зима. Ходих с кубинки. Бяха ми малко големи.
С два номера. Ники ме видя. Много смешни обувки имаш.
Смее ми се. Усетих точния момент. Отидох в класната стая.
Яни вика да ходим навънка. Гледам Ники на двора.
Зяпнах го. Приближих се към него. Той усети нещо.
Знаеше накъде отиват нещата. Затича се към мен.
Удари ме. Затича се към стаята си.
Весела история. Сега с Ники се поздравяваме.
И Сървайвър е така. Весела история.
Крика пише дневник. Бъдещ бестселър.
Митко е справедлив. Държи си на думата.
Трябвало е да махнат всички извън първото му племе.
Според Жоро трябва да се махнат всички.
Ташак. Таяк, извинете. Животът поднесе Ходжев лошо.
Разочарование. Сървайвър е по-важен от живота.
Това ме карат да мисля.
Днес ще е много интересно. Ива ще реве.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последователи